• Kiire, lihtne ja turvaline
  • 30-päevane raha tagasi garantii
  • Tooteid rohkem kui 35 000 erinevale seadmele!

Küsimusi? Kirjutage aadressil: info@DustDeal.ee

Korduma kippuvad küsimused

Aitame meeleldi!

Teie tellimuse kohaletoimetaja sõltub teie elukohariigist ja -linnast. DustDeal.ee püüab alati kasutada kohaletoimetamiseks postiteenuseid. Enamikel juhtudel ei pea te tellimuse kättesaamiseks kodus viibima. Mõnel juhul kasutame me kullerit.

Tavaliselt toimetatakse mitmest esemest koosnev tellimus kohale ühe pakina. Võib siiski juhtuda, et DustDeal.ee on sunnitud saatma esemeid erinevatest asukohatadest. Sel juhul saate te mitu pakki.

Kui teie tellimus teie postkasti ei mahu, võtab kuller teiega ühendust. Juhul kui see ei õnnestu, palutakse teil kohaletoimetamiseks sobiv aeg kulleriga kokku leppida.

Seda teenust me kahjuks ei võimalda.

Juhul kui te avaldate vastavat soovi tellimise protsessi jooksul, on see võimalik. Kui tellimus on juba kohaletoimetamise faasis, ei ole enam võimalik aadressi muuta. Kui tellisite toote valele aadressile, palume teil võtta ühendust meie klienditoega nii kiiresti kui võimalik.

Jah, saate toote tellida nimekastiaadressile.

Pärast klienditoega konsulteerimist saate te vale toote tagastada. Hüvitame loomulikult kõik tagastamisega seotud kulud täies mahus. Abistame teid igati, et saaksite õige toote kätte nii kiiresti kui võimalik.

Tavaliselt läheb paar tundi aega enne kui jälgimiskood aktiveeritakse. Kui seda ei juhtu, võite võtta ühendust meie klienditoega.

Pakkidega antakse üldjuhul kaasa unikaalne, jälgitav kood. Kui teie saadetisel on jälgimiskood, lisatakse see teie konto tellimuste ajalukku pärast paki postiteenistuse poolt vastu võtmist. Seejärel saate pakki saatmisprotsessi jooksul jälgida.

Postiteenistus toimetab väikesed esemed teie postkasti. Tavaliselt ei pea te kohaletoimetamise hetkel kodus olema.

Suuremaid esemeid pole võimalik teie postkasti toimetada. Postiteenistus helistab tavaliselt teie uksekella, et pakk üle anda.

Üldiselt toimetatakse tellimused kohale nädala jooksul pärast tellimuse esitamist.

DustDeal.ee püüab tellimusi saata alati kirjaposti teel. Kui tellimus saadetakse pakina, helistab kuller teie uksekella. Kui teid ei ole võimalik sel hetkel kätte saada, palutakse teil kokku leppida uus kättetoimetamise aeg.

Teie tellimus on lõplik, kui te olete vajutanud 'telli' nupule pärast makseandmete kinnitamist.

1. samm:
Valige kodulehel teile sobiv toode ja vajutage nuppu 'Telli kohe'.
2. samm:
Jätkake teiste toodete lehitsemist, kui soovite veel midagi tellida.
3. samm:
Valige menüüst 'ostukorv', et näha teie poolt valitud tooteid.
Võite kasutada nuppu 'jätka ostmist', et minna tagasi veebilehele ja lisada oma ostukorvi soovi korral veel tooteid. Võite kasutada nuppu 'telli', et alustada tellimisprotsessi.
4. samm:
Täitke väljad oma andmetega juhul kui see on teie esimene kord DustDeal.ee lehelt tellida. Kui olete juba klient, saate ‘logi sisse’ lingi kaudu logida sisse oma isikliku kontoga. Pärast sisse logimist saate oma arve ja kohaletoimetamise andmeid muuta ja üle vaadata.
5. samm:
Kontrollige sisestatud andmeid ja valige makseviis.
6. samm:
Kui kõik andmed on sisestatud ning te nõustute üldiste tingimustega, saate esitada oma tellimuse vajutades nupule 'telli'.
7. samm:
Jõuate nüüd maksesüsteemi tehingulehele. Kui makse on sooritatud, saate te e-maili tellimuse kinnitusega.

Esitatud tellimust saab muuta ainult sama päeva jooksul. Kui soovite tellimust muuta hiljem, on see võib-olla juba teele pandud. Sel juhul võtke ühendust meie klienditoega, kes saab teid aidata.

Kui te sisse logite, saate te oma konto alt näha kogu oma tellimuste ajalugu.

Laoseis on märgitud iga toote juures. Arvestage, et kuigi toode on laos, ei pruugi lao asukoht olla teie lähedal. On võimalik, et tellimus võtab paar päeva aega. Rohkem infot leiate siit: transport .

Keskmiselt toimetatakse tellimused kohale nädala jooksul pärast tellimuse esitamist. Mõnel juhul võib see võtta kauem aega.

Kui saite jälgimiskoodi, saate oma paki teekonda ise jälgida. Kui te jälgimiskoodi ei saanud, ei pruugi see teie saadetise puhul saadaval olla. Sel juhul võtke ühendust meie klienditoega, kellelt saate täpsemat informatsiooni.

Võib juhtuda, et kõiki tooteid ei saadeta ühe pakiga. See sõltub vastava lao varude seisust. Järelejäänud toode jõuab teieni paari päeva jooksul.

DustDeal.ee teeb koostööd mitme suure makseteenusepakkujaga. Need organisatsioonid tagavad kõrged standardid, mille järgi toimub teie makse töötlemine nii turvaliselt kui võimalik.

Oma allahindluskoodi saate te kasutada minnes https://www.dustdeal.ee/redeem lehele. Seejärel, kui te lisate tooteid oma ostukorvi, arvestatakse allahindlus hinnast automaatselt maha.

Allahindluskoodi teie kupongikaardil saate te lunastada minnes https://www.dustdeal.ee/redeem lehele. Seejärel, kui te lisate tooteid oma ostukorvi, arvestatakse allahindlus hinnast automaatselt maha.

Jah, te saate kupongikaardi lunastada BatteryUpgrade, Dustdeal ja LightUpgrade veebipoodides.

DustDeal.ee toetab mitmeid makseviise. Saadaolevaid makseviise saab näha ostuprotsessi jooksul ja järgneval lehel: https://www.dustdeal.ee/payment.php

Kahjuks ei ole võimalik tšekiga tasuda.

DustDeal.ee teeb koostööd mitme suure makseteenusepakkujaga. Need organisatsioonid tagavad kõrged standardid, mille järgi toimub teie makse töötlemine nii turvaliselt kui võimalik. DustDeal.ee ei salvesta kunagi tundlikke makseandmeid nagu krediitkaardinumbrid ja pin-koodid.

Kui teil on Visa, American Express või Mastercard krediitkaart, saate tasuda oma tellimuse eest kohe läbi Adyen'i turvalise maksekeskkonna.

Nõuanne: Pangad ja krediitkaardipakkujad on väga ranged ning te peate kasutama täpselt sama nime (koos tiitliga), mis on kirjutatud kaardile, 100% täpsusega. Palun kontrollige üle kehtivustähtaeg (kuu ja aasta) ning CVV2 number. Loomulikult on ka kaardi number ise väga tähtis.

Kas teil esineb maksmisel probleeme, mõnikord segase või puuduva veateatega? Sel juhul järgige neid nõuandeid või võtke ühendust meie klienditoega. Mõnikord esineb klientidel probleeme, kuna nende kaart ei ole veel aktiveeritud, või on see blokeeritud. Sellistel juhtudel on mõttekas abi saamiseks võtta ühendust oma panga või krediitkaardipakkujaga.

PayPal on online makseviis, mida saab kasutada peaaegu kõikides riikides maailmas. PayPal pakub mitmeid maksevõimalusi, mida saate oma PayPal kontoga siduda - näiteks oma krediitkaardi või pangakonto.

iDeal on maksesüsteem, mida kasutavad mitmed Hollandi pangad, ja mille kaudu saab teha online makseid. Kas teil on netipangakonto ühes järgnevatest pankadest: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers või Knab? Sel juhul saate kasutada oma panga andmeid, et läbi iDeali süsteemi maksta. Makse jõuab DustDeal.ee süsteemi hetkega kohale.

Jah, see on võimalik. Rohkem infot pangaülekannete kohta leiate siit: tasumiseleht.

Meie finantsandmed leiate te lehelt: kontaktide leht

Tellimuse arve saate te alla laadida pärast kohaletoimetamist oma konto.

Me maksame teie raha tagasi 14 päeva jooksul pärast teie poolt tagastatud toote kätte saamist. Sellega järgime Euroopa veebipoodide seaduseid.

Pärast tellimuse tühistamist tagastame teie raha nii kiiresti kui võimalik. See võib võtta aega maksimaalselt 14 päeva.

Kui te tellimuse eest kohe ei tasu, võite saada mõned korrad maksmise kohta meeldetuletuse. Kui te sellele ei vasta, siis mõne aja pärast teie tellimus tühistatakse (DustDeal.ee poolt).

Kui teie konto bilansil on raha, kasutatakse seda tellimuse eest tasumisel - teie bilansil olev summa lahutatakse maksesummast.

Allahindluskoodi teie kupongikaardil saate te lunastada minnes https://www.dustdeal.ee/redeem lehele. Seejärel, kui te lisate tooteid oma ostukorvi, arvestatakse allahindlus hinnast automaatselt maha.

Sellisel juhul kasutate tõenäoliselt Verified by Visa või Mastercard SecureCode kaarti. Nende kaartidega maksmisel on vajalik avada väline Visa või Mastercardi veebileht. Võib juhtuda, et see leht on teie tulemüüri või pop-up blockeri poolt blokeeritud. Saate blokeeringu oma veebilehitseja seadetes välja lülitada. Kui teil on selle kohta täpsemaid küsimusi, võtke palun meiega ühendust.

See on teie krediitkaardipakkuja poolne turvakoodi aktiveerimise aken. Sõltuvalt teie krediitkaardipakkujast on selle nimeks Verified by VISA või MasterCard SecureCode. Võite koodi kas aktiveerida, või ka aktiveerimise vastavale nupule vajutades vahele jätta.

Kui saate makseprotsessi ajal veateate, kontrollige alati kas te olete kõik andmed õigesti sisestanud. Kui makse endiselt ei toimi, võtke e-maili teel ühendust meie klienditoega. Märkige ära täpne informatsioon, mis veateate esile kutsus. Eelistatavalt lisage kirja juurde ka kuvatõmmis.

DustDeal.ee pakub alati tootjagarantiid. Minimaalne garantiiperiood kõigi toodete puhul on 12 kuud.

Garantiiplaani saab küsida meie klienditoelt. Kõige parem on saata klienditoele e-mail. E-maili aadressi leiate lehelt [[contactURL]].

Kui te kasutate garantiiplaani, vastutab DustDeal.ee saatmiskulude eest.

Kui te ostate interneti kaudu toote, on teil õigus prooviajale. Prooviaeg on ajavahemik, mille jooksul saate te mõelda ja otsustada, kas ese vastab teie soovidele. Kui tootest ei piisa, võite selle tagastada ilma põhjuseid esitamata. Seda nimetatakse teie taganemis- või tühistamisõiguseks. Prooviaeg on 30 päeva alates toote kättesaamisest. Prooviaeg ei ole aga mõeldud toote testimiseks. Kui te kasutate toodet sellisel määral, et seda ei ole enam võimalik uuesti müüa, muutub prooviaeg kehtetuks.

Prooviaeg on 30 päeva alates toote kättesaamisest.

Teie tellimuse arve on ka teie toote garantiitunnistus. Kui te soovite garantiid kasutada, on teil vaja arve koopiat. Arve leiate 'Minu konto' alt.

Prooviaja jooksul (30 päeva alates toote kättesaamisest) saate toote tagastada ilma põhjust esitamata. Pärast prooviaega võite meie klienditoega toote tagastamist arutada, näiteks juhul kui toode on garantiiperioodi jooksul katki läinud.

Palun võtke ühendust klienditoega. Klienditugi annab teile õiged juhised, kuidas toodet tagastada.

Prooviaja jooksul (30 päeva pärast toote kättesaamist) saate tagastada toote tasuta, ilma põhjuseid esitamata.

DustDeal.ee ei küsi toote tagastamise eest lisatasu. Toote tagasi saatmise kulud kannate te aga omalt poolt. Kui olete taotlenud raha tagastamist, maksab DustDeal.ee teile tagasi kogu summa, sealhulgas teie poolt kantud võimalikud saatmiskulud.

Ostusumma tagastatakse teie kontole 30 päeva jooksul.

Võite tagastada ühe või enam tooteid. See ei pea tingimata hõlmama kogu tellimust.

Toote saate veebilehelt üles leida mitmel viisil. Võite näiteks otsida seda oma seadme nime järgi. Seda saab teha kahel moel: kasutades 'otsinguriba' või klikkides oma seadmel 'vali oma seade' alt. Järgmiseks küsib veebileht teie seadme tüüpi, kaubamärki ja mudelit. Kui te neid andmeid ei tea, on teil tavaliselt võimalik need leida oma seadmel olevalt kleepsult. Teine viis vajalikku toodet üles leida on kasutada selle algse eseme nimetust, mida te välja vahetada soovite. Igale tootele on tootja poolt määratud kas üks või mitu tootenumbrit (seadme peal nähtav). Selle numbri järgi saate vajaliku toote üles leida otsinguriba kaudu.

Võite otsida seadme (kaubamärgi ja mudeli kombinatsiooni) järgi, või kasutades seadme tootenumbrit. Tootenumber on unikaalne kood, mis on ära märgitud selle eseme peal mida te välja vahetada soovite.

Kui te püüate Minu konto alt sisse logida, kuid ei mäleta enam oma parooli, võite lasta sisselogimisväljade all oleva lingi kaudu omale uue ajutise parooli e-mailile saata.

Kui te meie lehel esimest korda tellimuse esitate, saadetakse teile e-mailile automaatselt genereeritud parool. DustDeal.ee soovitab teil kohe see parool ära vahetada omale sobiva vastu.

Teie konto luuakse automaatselt tellimise protsessi jooksul vastavalt teie poolt sisestatud andmetele.

Kliendiandmeid ei jagata kolmandate osapooltega. Erandiks on informatsioon, mida jagatakse makseteenusepakkujatega, selleks et online makset läbi viia. Kliendiandmeid vahetatakse alati turvalise SSL ühenduse kaudu.

Oma konto sisse logides pääsete oma kontokeskkonda. Pärast sisse logimist näete automaatselt kõiki oma tellimusi.

Oma konto sisse logides pääsete oma kontokeskkonda. Pärast sisse logimist näete automaatselt kõiki oma tellimusi. Kui vajutate 'Arve' all olevale ikoonile, saate avada vastava arve.

Kui te logite oma konto sisse, saate kasutada 'Muuda' nuppu, et oma isiklikke andmeid redigeerida.

Kui te logite oma konto sisse, saate kasutada 'Muuda' nuppu, et oma parooli muuta.

DustDeal.ee käsitleb informatsiooni edastamist alati suure hoolega. Sellegipoolest võib juhtuda, et leiate meie veebilehelt vea. DustDeal.ee eesmärgiks on igati oma teenust parandada, mispärast saate meile edastada oma kommentaare ja tagasisidet meie [[contactURL]]].

Kui teil on käibemaksukohuslase number ja te tellite rohkem kui 350€ eest, saate oma tellimuse teha ärisektsiooni kaudu. Rohkem infot ärikonto eeliste kohta leiate te meie ärikliendilehelt.

Ärikonto avamiseks saatke e-mail äriklienditeeninduse aadressile business@DustDeal.ee. Ärikliendihaldur võtab teiega ühendust niipea kui võimalik.

Kõik meie ärikliendid saavad nautida suurepärast ja personaalset äriklienditeenindust. Lisaks sellele on teil ligipääs kvaliteetsetele toodetele konkurentsivõimeliste hindadega.

Ärikliendina olete te meie jaoks väga oluline. Saate nautida personaalset kliendituge, kes vastab teie küsimustele kiirelt ja täpselt. Lisaks sellele saate te konkurentsivõimelise hinnapakkumise igale oma tellimusele, just teie konkreetseid soove ja olukorda arvesse võttes.

Kui te võtate BatteryUpgrade ärikliendiosakonnaga ühendust esimest korda, on parim viis teha seda e-maili teel: business@DustDeal.ee.

Võite saata oma pakkumise soovi e-maili aadressil: business@DustDeal.ee. Ärikliendihaldur saadab teile hinnapakkumise esimesel võimalusel.

DustDeal.ee toetab mitmeid makseviise. Saadaolevaid makseviise saab näha ostuprotsessi jooksul ja järgneval lehel: https://www.dustdeal.ee/payment.php

DustDeal.ee on osa BraunOni B.V. firmast. DustDeal.ee on registreeritud Hollandi Kaubanduskojas numbri all 08129450. Kui teil on küsimusi, millele te sellelt lehelt vastust ei leidnud, võite võtta meiega ühendust [[contactURL]].

Üks viise, kuidas hindu võimalikult madalana hoida, on meie firmasiseste äriprotesside optimeerimise abil. Selle asemel, et hoida personali tööl 24/7, et telefoni teel meie rahvusvahelise kliendibaasi küsimustele vastata, pakub DustDeal.ee kõrge kvaliteediga kliendituge e-maili teel. Sel viisil saab DustDeal.ee teie küsimustele vastata tavaliselt juba 24 tunni jooksul. See vähendab meie kulusid, mis ühtlasi teie jaoks tagab ka madalamad hinnad.

Ei leidnud midagi? Proovi otsingut

Valige lihtsalt toode või kategooria

Arvustused

VALDEK MOORATS hindas meid:
(5/5)
Toode:
Kirby Sentria tolmukotid (9 kotid)
Loe teiste klientide hinnanguid
  • Kiire, lihtne ja turvaline
  • 30-päevane raha tagasi garantii
  • Tooteid rohkem kui 35 000 erinevale seadmele!

Küsimusi? Kirjutage aadressil: info@DustDeal.ee

Kasutame küpsiseid sisu ja reklaamide isikupärastamiseks, sotsiaalmeedia funktsioonide pakkumiseks ja veebiliikluse analüüsimiseks. Jagame teavet meie saidi kasutamise kohta ka meie sotsiaalmeedia-, reklaami- ja analüüsipartneritega, kes võivad seda kombineerida muu teabega, mille olete neile edastanud või mida on kogutud teie teenusekasutamise kohta. Nõustute meie küpsistega, kui jätkate meie veebisaidi kasutamist. Loe rohkem.